בית המקדש ציור - ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא.

בית המקדש ציור - ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא.. בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית. שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים. ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא.

ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים. שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה. בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית.

ציור של בית המקדש לילדים
ציור של בית המקדש לילדים from shayleyeladim.org.il
קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים. לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה. שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית. ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא.

בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית.

לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים. שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית. ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא.

ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא. לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים. שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית.

תמונת נוף לבית - Ratulangi
תמונת נוף לבית - Ratulangi from dalicanvas.co.il
בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים. ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא. שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה.

שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55.

בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים. שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה. ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא.

שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים. לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה. בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית.

בית המקדש ציור לילדים
בית המקדש ציור לילדים from lh5.googleusercontent.com
בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים. שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא. לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה.

ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא.

בשיפוץ בית הכנסת בסוף שנות השלושים הוחלפו ציורי הקיר, מצד ימין של ארון הקודש צוירה מנורת בית המקדש, ומשמאלו הר סיני ועליו לוחות הברית. לאחר טיהור בית המקדש בימי החשמונאים הכניסו אלה מנורת זהב חדשה. שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55. ברכת יום הולדת לערוץ מאת חיה מושקא. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים.

שפודים של ברזל היו וחיפום בבעץ , העשירו עשאום של כסף, חזרו והעשירו עשאום של זהב 55 בית המקדש. קירות בית הכנסת היו מצוירים ומעוטרים.

Posting Komentar

0 Komentar